Letter + Drim

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
<Swaggerboy>
Posts: 149
Joined: 09 Oct 2015, 18:53
Location: Amsterdam
Contact:

Letter + Drim

Post by <Swaggerboy> »

kun je aan de hand van explore mode de drim wijzigen met de letter lijn (bijv. A)? :?:
User avatar
12kelvin21
Posts: 37
Joined: 17 Apr 2013, 20:05
Location: Goudswaard

Re: Letter + Drim

Post by 12kelvin21 »

Volgens mij heb je dit elders op een ander topic ook al gevraagd en antwoord gekregen.......
<Swaggerboy> wrote:Ik hou het kort:

Kun je de drim in explore veranderen??

XD Thanks
metroverslaafde wrote:Dat is niet mogelijk. Als ik je een tip mag geven: gebruik de zoekfunctie rechts bovenin het scherm om oude topics te vinden waar dit soort vragen reeds gesteld zijn. Daar kun je vaak direct een antwoord vinden. Dan hoef je er niet eens op antwoord te wachten ;)
Sjoerd wrote:Hoezo dat is niet mogelijk? De DRIMs op de perrons kijken naar het treinnummer van de metro die aan het perron staat. Dus als je je nummer veranderd (meer specifiek de laatste letter ervan, die je bestemming aangeeft), dan veranderd de DRIM vrolijk mee. ;)
Wat je echter niet kunt veranderen is dat ze in Explore modus leeg zijn als er geen metro langs het perron staat; je wordt niet van tevoren aangekondigd.
metroverslaafde wrote:Het zelf invoegen van tekst in de drim. Maar jij hebt gelijk sjoerd, een treinnummer meegeven zorgt voor de weergave van de bestemming als de metro langs het perron staat.
Post Reply