Voorstel

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
Lincoln
Posts: 270
Joined: 03 Sep 2015, 10:42

Re: Voorstel

Post by Lincoln »

Wat ik gedaan heb is pendels tussen sdw en de losse eindpunten en een extra lijn tussen SVC en SDW de D welke Door het snelle hsm gereden wordt
Usually found in the 1700 and the 186 043/186 122
User avatar
Sjoerd
Posts: 5645
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Voorstel

Post by Sjoerd »

Michiel wrote: Ik zat trouwens nog te denken, om het keerproces te versnellen zou ik wat ZUB koppelspoelen kunnen toevoegen zodat het SG3/RSG3 materieel gebruik kan maken van uitgesteld remmen en niet met 10km/u langs het perron hoeft te rijden. Dat versnelt de rijtijd van het keerspoor naar het perron van circa 75 naar 45 seconden, en daarmee zijn de wissels ook minder lang bezet wat bij hoge frequenties wel zo fijn is.
Dat is een heel goed idee! Die afgedwongen snelheidsreductie kan aardig irritant zijn. Ik schakel nu zelf altijd de ATB uit als ik eindpunt De Molens nader, gewoon om niet gedwongen te worden op looptempo langs het perron te komen.
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Voorstel

Post by MG2 »

Om die reden en meer overbrug ik de ATB/ZUB zelfs tijdens de hele rit.
User avatar
Lincoln
Posts: 270
Joined: 03 Sep 2015, 10:42

Re: Voorstel

Post by Lincoln »

Ik overbrug Atb/ZUB alleen als ik bijv weet dat ik een 20 Perm heb heb geen zin continu ~ te moeten duwen
Usually found in the 1700 and the 186 043/186 122
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Voorstel

Post by Mitchell »

Sjoerd wrote:Dat is een heel goed idee! Die afgedwongen snelheidsreductie kan aardig irritant zijn. Ik schakel nu zelf altijd de ATB uit als ik eindpunt De Molens nader, gewoon om niet gedwongen te worden op looptempo langs het perron te komen.
Maar dat hoef je niet eens te doen, waarom:
over de wisselstraat met 50, afremmend het station in en net voordat de remcurve erin komt rem ik af met 0.40-0.50 dit is voldoende om de remcurve voor te blijven. Als ik met 0.40 afrem kan ik het station nog met 10 het station voorbij rijden. Zal later wel een filmpje online knallen waarin ik dit laat zien ;)
User avatar
Lincoln
Posts: 270
Joined: 03 Sep 2015, 10:42

Re: Voorstel

Post by Lincoln »

Wist je dat je zelfs een rijweg van de molens naar het uitloopspoor kunt leggen
Usually found in the 1700 and the 186 043/186 122
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2469
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: Voorstel

Post by Michiel »

Mitchell wrote:Als ik met 0.40 afrem kan ik het station nog met 10 het station voorbij rijden.
Tenzij je old-school met teetjes rijdt :P
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Voorstel

Post by Mitchell »

Michiel wrote:
Mitchell wrote:Als ik met 0.40 afrem kan ik het station nog met 10 het station voorbij rijden.
Tenzij je old-school met teetjes rijdt :P
Ja dan moet je wel :lol:

filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=TK1qLnRPNSs

Maar ben ik dan ook echt de enige die niet de ATB/ZUB uitschakeld tijdens een rit?!
Last edited by Mitchell on 27 Mar 2016, 11:09, edited 2 times in total.
User avatar
Lincoln
Posts: 270
Joined: 03 Sep 2015, 10:42

Re: Voorstel

Post by Lincoln »

Zouden jullie het leuk vinden om de act te spelen als hij af is? Want dan als ik weer aan de slag kan ga ik er aan bezig :)
Usually found in the 1700 and the 186 043/186 122
User avatar
Lincoln
Posts: 270
Joined: 03 Sep 2015, 10:42

Re: Voorstel

Post by Lincoln »

Sorry voor de PowerPost maar ik heb wat te melden Door een virus op mijn pc is heel mijn C schijf verwijderd door de reparateur dus zegmaar fabrieksintellingen van je tomtom :( Zucht dus de act bestaat niet meer :( ik weet nog niet of ik m ga remaken
Usually found in the 1700 and the 186 043/186 122
Post Reply