laatste vraag

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

<Swaggerboy>
Posts: 149
Joined: 09 Oct 2015, 18:53
Location: Amsterdam
Contact:

laatste vraag

Post by <Swaggerboy> »

ik heb nu een paar woorden gekregen:
ZE RWI ik mis denk ik bij ze nog iets en nog een woord kan iemand mij vertellen at het laatste wood vertellen

bedankt
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: laatste vraag

Post by Samuel »

Als er een slot op een topic wordt geplaatst, betekent dat niet dat je een ander topic moet openen en verder gaat over een onderwerp, wat dus irritant is! :x

Volgens mij zal dit niet jouw laatste vraag zijn, dus raad ik je het volgende aan:
Bestudeer de readme en/of de wiki (helemaal) om jouw ervaring met de sim uit te kunnen breiden en om zo met jouw eigen logica op de brug te kunnen komen EN toekomstige vragen zelf kunt beantwoorden (bijna niemand hier is bereid om een heel woordenboek voor jou uit te kouwen). :idea: Of als je toch niks kan vinden kun, je eventueel nog het forum doorzoeken voor je een vraag stelt. :roll:
I'm not here.
<Swaggerboy>
Posts: 149
Joined: 09 Oct 2015, 18:53
Location: Amsterdam
Contact:

Re: laatste vraag

Post by <Swaggerboy> »

oo :shock: :shock: :shock: :shock: Sorry
<Swaggerboy>
Posts: 149
Joined: 09 Oct 2015, 18:53
Location: Amsterdam
Contact:

Re: laatste vraag

Post by <Swaggerboy> »

MAAR IK HEB ECHT HULP NODIG HET ZOU FIJN ZIJN ALS JE EXTRA DUIDELIJK BENT
Last edited by <Swaggerboy> on 16 Oct 2015, 06:35, edited 1 time in total.
User avatar
Lincoln
Posts: 270
Joined: 03 Sep 2015, 10:42

Re: laatste vraag

Post by Lincoln »

<Swaggerboy> wrote:waarschijnlijk heb je gelijk het is niet mijn laatste vraag maar ik wil alleen wat hulp dat is alles het is al erg genoeg om niet op de brug te komen (voor mij dan) en dan hoe je niet zo te reageren!! :x :( :( :( :( :( :( :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: sorry
ik kom niet meer op deze website
Dan lijkt mij dat er hier een slot op kan
Usually found in the 1700 and the 186 043/186 122
<Swaggerboy>
Posts: 149
Joined: 09 Oct 2015, 18:53
Location: Amsterdam
Contact:

Re: laatste vraag

Post by <Swaggerboy> »

het spijt me voor mijn reactie
Treinengek
Posts: 53
Joined: 21 Apr 2013, 07:38

Re: laatste vraag

Post by Treinengek »

Sorry hoor, maar heb je aandacht tekort?
Vroeger Sebasss.
<Swaggerboy>
Posts: 149
Joined: 09 Oct 2015, 18:53
Location: Amsterdam
Contact:

Re: laatste vraag

Post by <Swaggerboy> »

nee ik heb geen aandacht tekort en waarom vraag je dat?

het enige van die ene reactive omdat niemand berijd was mij te helpen met een probleem bij de brug hier komt ie:
ik had het dus uitgevogeld en opgeschreven maar me moeder dacht dat het onzin was en nu is het weg kan iemand vetellen wat het is want ik ben nogal vergetachtig?
Dankje :) :) :) :) :) :)
P.S. tenminste als je me helpt
P.P.S als je mij helpt me t mijn probleem kan ik jou nog helpen met een probleem.

Dankje
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: laatste vraag

Post by Samuel »

De CVL simulator die je onderin kan laten verschijnen met behulp van de toetsen "F1" en "F2" is een mooie uitvinding van Michiel, nietwaar!? :P

En waar zou je een trein in de CVL simulator kunnen vinden als die op de brug zou staan?

Hint: Kijk naar beneden! :mrgreen:
I'm not here.
<Swaggerboy>
Posts: 149
Joined: 09 Oct 2015, 18:53
Location: Amsterdam
Contact:

Re: laatste vraag

Post by <Swaggerboy> »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D :D :D :D :) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D :D :D :D :D :) :) :) :) :) DANKJE DANKJEWEL :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: IK KAN OP DE BRUG DANKJE SAMUEL!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Post Reply