beta addon vrijwilligers.

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
wereldspits
Posts: 8
Joined: 02 May 2013, 09:52

beta addon vrijwilligers.

Post by wereldspits »

beste,
zou het misschien een idee zijn om vrijwilligers te vragen voor het maken van add-ons?
ikzelf zou mij ook wel vrijwillig willlen melden voor het maken van add-ons.
het leuke zou ook nog zijn om route add-ons te maken dit zou ik wel willen doen.
eventueel een add-on zodat er ook bussen en auto's rijden of dat er passagiers in de voertuigen zitten.
en een machinist in de cabine eventueel zou ik dit met google sketchup kunnen maken en kan iemand dit in de beta plaatsen?

alvast bedankt.
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: beta addon vrijwilligers.

Post by senjer »

wereldspits wrote:beste,
zou het misschien een idee zijn om vrijwilligers te vragen voor het maken van add-ons?
ikzelf zou mij ook wel vrijwillig willlen melden voor het maken van add-ons.
het leuke zou ook nog zijn om route add-ons te maken dit zou ik wel willen doen.
eventueel een add-on zodat er ook bussen en auto's rijden of dat er passagiers in de voertuigen zitten.
en een machinist in de cabine eventueel zou ik dit met google sketchup kunnen maken en kan iemand dit in de beta plaatsen?

alvast bedankt.
Het idee is leuk maar gaat nooit werken. Ten eerste gebruikt Michiel geen Trimble Sketchup voor zijn modelen. De add-ons zijn nu dan ook vooral voor extra rijtuigen en activity. Alles met andere bewegende voorwerpen zoals passagiers is verlopig ook nog niet aan de orde. Vergeet niet dit is nog een Beta versie. Dus als je nu nog zelf iets wil maken waar iedereen wat aan heeft raad ik aan om activity te maken of mee te doen aan de repaintwedstrijd.
wereldspits
Posts: 8
Joined: 02 May 2013, 09:52

Re: beta addon vrijwilligers.

Post by wereldspits »

Oke tnx voor je antwoord ik ben al bezig met een repaint alleen is t vervelende dat ik wel een repaint kan maken maar niet kan zien hoe het er in de simulator eruitziet
of is dit wel mogelijk

vast bedankt
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: beta addon vrijwilligers.

Post by senjer »

wereldspits wrote:Oke tnx voor je antwoord ik ben al bezig met een repaint alleen is t vervelende dat ik wel een repaint kan maken maar niet kan zien hoe het er in de simulator eruitziet
of is dit wel mogelijk

vast bedankt
Dat is nog niet mogelijk, maar al je hem in het repaint topic plaatst zou Michiel hem erin kunnen zetten zodat je hem erin kunt zien. (Ik beloof hier niets)
Post Reply