probleem

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
adalwin
Posts: 2
Joined: 06 Apr 2015, 13:12

probleem

Post by adalwin »

wannner ik het spel probeer op te starten krijg ik een zwart scherm en verder niets.
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: probleem

Post by nstomjanssen2000 »

Dat is zéééér interessant materiaal voor een toubleshooting! (sarcasme) Heb je een AMD-processor?
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2471
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: probleem

Post by Michiel »

PC specificaties lijkt me wel handig, met deze omschrijving zou ik zelfs kunnen denken dat je probeert de simulator op je magnetron op te starten, en in dat geval zou ik je moeten teleurstellen dat de simulator (nog) niet op een magnetron werkt.
adalwin
Posts: 2
Joined: 06 Apr 2015, 13:12

Re: probleem

Post by adalwin »

bedankt voor de snelle reactie maar ik heb het zelf al kunnen oplossen ik wist gewoon niet dat je de grafische instellingen moest veranderen toch bedankt!
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: probleem

Post by MG2 »

Michiel wrote:PC specificaties lijkt me wel handig, met deze omschrijving zou ik zelfs kunnen denken dat je probeert de simulator op je magnetron op te starten, en in dat geval zou ik je moeten teleurstellen dat de simulator (nog) niet op een magnetron werkt.
:lol: :mrgreen:
Post Reply