Wiki - Bewerkingen

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
Stef
Posts: 51
Joined: 20 Apr 2013, 05:59
Location: Almere

Wiki - Bewerkingen

Post by Stef »

Op de wiki worden er alleen maar bewerkingen van Clement Lee teruggedraaid, en weer, en weer. Ik denk dat hij vaak genoeg is gewaarschuwd en dat er dus voor de wiki niets anders op zit dan het bannen van hem.
Mark-1999
Posts: 68
Joined: 03 Sep 2014, 15:35
Location: Rotterdam

Re: Wiki - Bewerkingen

Post by Mark-1999 »

Helemaal mee eens!
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Wiki - Bewerkingen

Post by metroverslaafde »

ik heb duidelijk wat gemist geloof ik.
De wiki kan die bewerkt worden door gewone forumleden?!?!
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: Wiki - Bewerkingen

Post by Samuel »

Iedere forumlid kan op de Wiki dingen aanpassen. Dit geeft iedereen de mogelijkheid om spellings fouten te verbeteren en om missend informatie toe te voegen (missend informatie dat te maken heeft met de sim), maar het is niet de bedoeling om zoals Clement lee informatie toe te voegen dat niet belangrijk genoeg is om op Wiki geplaatst te worden (kleine details waar iedereen wel achter kan komen zonder de Wiki te lezen). Als je iets wilt toevoegen en je weet niet zeker of het wel op de wiki mag staan, zul je zoals al op een paar pagina's vermeld staat vragen of dit mag.
I'm not here.
Tiesder
Posts: 127
Joined: 18 Apr 2013, 19:32

Re: Wiki - Bewerkingen

Post by Tiesder »

Ja het viel mij ook al op, het begint ook erg irritant te worden. Vooral op de stations paginas met al die jaartallen en richtingen. Het slaat nergens op.
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Wiki - Bewerkingen

Post by metroverslaafde »

De informatie op de stationspagina's is 3/4 jaartal en rijrichting. Beetje vreemd.
Volgens mij is het wel vaker aangekaart dat de persoon in kwestie de rest van het forum ook aardig onder heeft gespamd met nutteloze informatie.
Maar op het forum is het niet zo heel erg, maar de wiki is een heel ander verhaal.

Er staan zelfs meer jaartallen dan uitvoeringen die de sim ooit heeft gehad!?!
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Wiki - Bewerkingen

Post by MG2 »

Ik heb Clement Lee hier via PB op attent gemaakt, en hij lijkt het te hebben begrepen.
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Wiki - Bewerkingen

Post by senjer »

Dat dacht ik ook, hij zei dat hij het begrepen had en nog geen uur later was alles weer aangepast. :?
User avatar
sal158
Posts: 75
Joined: 26 Jul 2013, 14:54
Location: Kieldrecht

Re: Wiki - Bewerkingen

Post by sal158 »

Heeft clement lee nu weeral de pagina's op de wiki verandert?
Post Reply