Voortgang Beta 3.9

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2471
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Michiel »

En de nieuwe infrastructuur rondom Stadionweg, door ongelijkvloerse kruisingen bij de aftakkingen wordt het gemakkelijker de dienstregeling op te zetten, er zijn minder conflictpunten om rekening mee te houden.
Attachments
SDW.png
SDW.png (57.26 KiB) Viewed 4952 times
hell12
Posts: 185
Joined: 18 Apr 2013, 14:30
Location: Hoogvliet

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by hell12 »

Is dat wissel nu aangesloten vanuit noordplein of is dat voor de toekomst
pc specs:
Intel I7 4790K @ 4.7GHz
Gskill Trident 16GB 1866MHz
EVGA GTX1080ti SC Black Edition
Samsung 950 PRO 512gb
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by metroverslaafde »

Nu wordt ik toch echt wel heel erg nieuwsgierig hoor! Bij simvliet airport zijn dat ook opstelsporen voor in- en uitrukkers? De route is behoorlijk lang van airport naar lelywaard het zal wel ongeveer een half uur zijn dan toch?
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Samuel »

Er is hard gewerkt in vier jaar... :o 8-)
I'm not here.
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Mitchell »

Flinke uitbreiding plus verandering van het huidige netwerk zeg. Tis wat Samuel al zei, er is hard door geploegd in 4 jaar :P
Michiel wrote:En de nieuwe infrastructuur rondom Stadionweg, door ongelijkvloerse kruisingen bij de aftakkingen wordt het gemakkelijker de dienstregeling op te zetten, er zijn minder conflictpunten om rekening mee te houden.
Dat was nou juist de uitdaging bij het maken van een eigen act. Rekening houden met, maargoed dit kan ik door de vingers zien :lol:
Last edited by Mitchell on 31 Aug 2014, 16:18, edited 1 time in total.
Mark28jr
Posts: 261
Joined: 14 Sep 2013, 21:11
Location: Winschoten

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Mark28jr »

ziet er echt super uit hoor... kan niet wachten op 3.9 haha

maar idd ben heel nieuwschierig nu ook geworden...
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2471
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Michiel »

Mitchell wrote:Dat was nou juist de uitdaging bij het maken van een eigen act. Rekening houden met, maargoed dit kan ik door de vingers zien :lol:
Dan zul je je moeten vermaken met enkelspooracts maken. Belangrijke aanleiding was dat ik de frequentie nog wat verder wilde verhogen in de spits, en dan werd het wel heel erg krap bij de vele aftakkingen, keerpunten en de diverse stukken enkelspoor op lijn A.
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Mitchell »

Michiel wrote:Belangrijke aanleiding was dat ik de frequentie nog wat verder wilde verhogen in de spits
Nog verder verhogen? Want een 2 minuten interval was niet genoeg :lol:? Is dit met het huidige materieel wel haalbaar?
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by metroverslaafde »

Met het huidige materieel misschien niet maar als de bommetjes erbij komen heb je meer dan genoeg. En anders gooien we weer een paar teetjes in dienst :D
User avatar
Tom
Posts: 250
Joined: 13 Apr 2013, 06:36
Location: Capelle aan den IJssel

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Tom »

Ziet er allemaal erg tof uit! Zou zeker leuk zijn als de teetjes ook een aangepaste filmrol zouden krijgen met de nieuwe bestemmingen (ook Lelywaard). Just in case they are needed.
Post Reply