Voortgang Beta 3.9

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

peter21
Posts: 85
Joined: 19 Apr 2013, 17:05

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by peter21 »

Sjoerd wrote:
peter21 wrote:Ik weet 1 ding het komt deze week uit maar welke dag vertel ik morgen (dinsdag 16-2-2015)
Serieus? Dat is heel goed nieuws!
Dan zet ik mijn ideeën voor nieuwe activity's even 'on hold', dan kan ik ze beter toespitsen op de nieuwe versie. Hoe dan ook, als de update deze week komt, dan voorspel ik voor mijzelf een weekend waarin veel kilometers gemaakt gaan worden! :D
Ja want ik heb contact met de maker Michiel als ik het goed typ op roblox p.s. hij heet op roblox metrosimulator123 en ik peteryvon.
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Samuel »

En wat geeft jou het idee dat "metrosimulator123" Michiel is? :roll:
I'm not here.
Mark28jr
Posts: 261
Joined: 14 Sep 2013, 21:11
Location: Winschoten

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Mark28jr »

Sjoerd wrote:
peter21 wrote:Ik weet 1 ding het komt deze week uit maar welke dag vertel ik morgen (dinsdag 16-2-2015)
Serieus? Dat is heel goed nieuws!
Dan zet ik mijn ideeën voor nieuwe activity's even 'on hold', dan kan ik ze beter toespitsen op de nieuwe versie. Hoe dan ook, als de update deze week komt, dan voorspel ik voor mijzelf een weekend waarin veel kilometers gemaakt gaan worden! :D
wil jij dan je activity's ook delen?
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2471
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Michiel »

peter21: Zou je alsjeblieft willen ophouden met het verspreiden van onjuiste informatie op dit forum die zogenaamd van mij afkomstig zou zijn? Dit is volgens mij al de derde keer ondertussen. Je geeft op deze manier andere forumgebruikers valse hoop. Als er officiële informatie is wordt dit door mij zelf op het forum geplaatst. Voor de duidelijkheid: bovenstaand bericht is dus een verzinsel.
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by metroverslaafde »

Het klonk al te mooi om waar te zijn :cry:
User avatar
Sjoerd
Posts: 5669
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Sjoerd »

Mark28jr wrote:wil jij dan je activity's ook delen?
Het moet wel een beetje onderscheidend zijn (dus niet iets simpels als een bestaande activity met een stukje spoor buiten gebruik ofzo). Maar als ik iets heb wat ik goed genoeg vind, dan plaats ik het wel als bijlage bij een bericht op het forum. ;)
Michiel wrote:peter21: Zou je alsjeblieft willen ophouden met het verspreiden van onjuiste informatie op dit forum die zogenaamd van mij afkomstig zou zijn? Dit is volgens mij al de derde keer ondertussen. Als er officiële informatie is wordt dit door mij zelf op het forum geplaatst. Voor de duidelijkheid: bovenstaand bericht is dus een verzinsel.
Helaas, jammer. Maar ook dit is in ieder geval realistisch; ook in het echt verlopen grote projecten zelden volgens de oorspronkelijke planning (en/of het oorspronkelijke budget :roll: ), en zijn opleverdata vaak onderhevig aan 'eerst zien dan geloven'. Geduld hebben dus maar....
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
Mark-1999
Posts: 68
Joined: 03 Sep 2014, 15:35
Location: Rotterdam

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Mark-1999 »

Het is jammer, we moeten nog maar even geduld voor hebben. Ik dacht van het gaat binnenkort eindelijk komen, maar het is nog maar even afwachten :geek:.
Treinengek
Posts: 53
Joined: 21 Apr 2013, 07:38

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Treinengek »

Potver Peter! Je hebt heel mn dag verpest!!!!!!
Vroeger Sebasss.
Tiesder
Posts: 127
Joined: 18 Apr 2013, 19:32

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Tiesder »

Hopelijk vrolijkt dit filmpje je nog op
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenla ... euw-boston

Misschien een tip voor de NS...

Trouwens zoals iemand eerder al zei, het klonk gewoon al veel te mooi om waar te zijn...
Treinengek
Posts: 53
Joined: 21 Apr 2013, 07:38

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Treinengek »

Dat vrolijkt me zekor op!!!!!!!!!

Al dat wit <3
Vroeger Sebasss.
Post Reply