Voortgang Beta 3.9

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

dlvankampen
Posts: 38
Joined: 24 May 2014, 11:23
Location: Poortugaal

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by dlvankampen »

Michiel, zou je een keer
een video maken naar simvliet airport willen rijden :?:
Mark28jr
Posts: 261
Joined: 14 Sep 2013, 21:11
Location: Winschoten

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Mark28jr »

dlvankampen wrote:Michiel, zou je een keer
een video maken naar simvliet airport willen rijden :?:


Re: Voortgang Beta 3.9

Postby Samuel » 04 Sep 2014, 23:04

Mark28jr wrote:ben nu ook wel benieuwd naar de rest door naar airport ;)


Laten we het houden op het feit dat er "dingen" zijn verbouwd. Anders zul je een week na de release vragen: "Wanneer komt beta 4.0 uit?", omdat je alles al voor de release hebt gezien waardoor het niet meer zo interessant is. ;)
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by metroverslaafde »

We moeten blij zijn dat Michiel updates van z'n harde werk toont en daarbij is het zo dat we ook verrast moeten zijn door de nieuwe dingen die in 3.9 komen.
Anders hebben we zoiets van, oja dat en dat is veranderd, ja ik heb het gezien.... SAAI wanneer komt 4.0?

Zo zie ik het ;) Maar goed, het neemt niet weg dat we allemaal ontzettend nieuwsgierig zijn :D :D
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Samuel »

Laat het een zoektocht zijn, iedere keer dat Michiel video's of screenshots laat zien wordt er detail vrijgegeven. Als dat detail na een lange tijd niet bekeken of bespeeld kan worden (de beta is nog niet uitgebracht) worden de screenshots en video's zo vaak bekeken dat als de beta uitkomt het men niet eens meer interesseert en dan krijg je zulke dingen:
Tiesder wrote:Aan de ene kant snap ik waarom sommige mensen zulke topics vervelend vinden, maar aan de andere kant (Michiel, echt, je bent echt een baas dat je dit spel hebt gemaakt 8-) ) maar (met alle respect) voor vele is er weinig geduld voor updates, omdat we continu het zelfde doen. Rijden van A naar B en dan van B naar A. En na een lange tijd word dat gewoon ééntoonig. Dit is ook de reden waarom enkele gewoon gestopt zijn met spelen (of tenminste gereduceerd). Begrijp me niet bekeerd ik zegt niet dat elke week een update of add-on moet uitkomen. Maar eens in de 3 maanden zou wel perfect zijn.
Laat Michiel doen wat hij wil doen, als hij dingen deelt is dat prima, maar stop A.U.B. met vragen naar meer dingen. ;)
I'm not here.
Tiesder
Posts: 127
Joined: 18 Apr 2013, 19:32

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Tiesder »

Oh daar gaan we weer...

Punt 1. Ik snap niet waarom deze discussie weer is opgevist, vragen naar beelden van voortgang staat totaal niet in verband met de "saaiheid" na de release. Neem bijvoorbeeld een Train Simulator route in aanbouw: daar worden ook duizend en één screenshots van geplaats echter heb ik (nog) niemand horen zeggen dat de route achteraf toch saai bleek te zijn omdat de route al zichbaar was. (Sorry hoor, maar dat is gewoon totale onzin)

Punt 2.
Anders zul je een week na de release vragen: "Wanneer komt beta 4.0 uit?", omdat je alles al voor de release hebt gezien waardoor het niet meer zo interessant is.
Dit effect krijg je ook als Michiel helemaal geen plaatjes online zet. Weliswaar zal het geen weekje duren, maar misschien 3 weken. Omdat je dan ook al alles hebt gezien.
Als dat detail na een lange tijd niet bekeken of bespeeld kan worden (de beta is nog niet uitgebracht) worden de screenshots en video's zo vaak bekeken dat als de beta uitkomt het men niet eens meer interesseert
Hier ben ik het mee eens.



Punt 3.
Laat Michiel doen wat hij wil doen, als hij dingen deelt is dat prima, maar stop A.U.B. met vragen naar meer dingen.
Natuurlijk weten we allemaal dat Michiel nu niet eenmaal 24 uur per dag aan de metro sim kan werken. Natuurlijk weten we allemaal dat hij ook zijn rust/ een privé leven heeft. Maar ik bedoel er zijn vast meerdere mensen die een steentje willen bijdragen aan de sim, maar het jammere is dat daarmee vrij weinig word gedaan. Maar ik heb al zo een statement een keer gemaakt en daar werd ook vrij weinig mee gedaan.

Stop ook aub met zeggen : "vraag niet naar meer" en "laat Michiel rustig zijn werk doen". Iedereen op dit forum snapt dat. En naar mijn gevoel is niemand hem aan het pushen.

Maar ja ik heb m'n zegje gedaan.
User avatar
HKM362
Posts: 325
Joined: 18 Apr 2013, 07:59
Location: Secret!

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by HKM362 »

Tiesder wrote:Oh daar gaan we weer...

Punt 1. Ik snap niet waarom deze discussie weer is opgevist, vragen naar beelden van voortgang staat totaal niet in verband met de "saaiheid" na de release. Neem bijvoorbeeld een Train Simulator route in aanbouw: daar worden ook duizend en één screenshots van geplaats echter heb ik (nog) niemand horen zeggen dat de route achteraf toch saai bleek te zijn omdat de route al zichbaar was. (Sorry hoor, maar dat is gewoon totale onzin)

Punt 2.
Anders zul je een week na de release vragen: "Wanneer komt beta 4.0 uit?", omdat je alles al voor de release hebt gezien waardoor het niet meer zo interessant is.
Dit effect krijg je ook als Michiel helemaal geen plaatjes online zet. Weliswaar zal het geen weekje duren, maar misschien 3 weken. Omdat je dan ook al alles hebt gezien.
Als dat detail na een lange tijd niet bekeken of bespeeld kan worden (de beta is nog niet uitgebracht) worden de screenshots en video's zo vaak bekeken dat als de beta uitkomt het men niet eens meer interesseert
Hier ben ik het mee eens.



Punt 3.
Laat Michiel doen wat hij wil doen, als hij dingen deelt is dat prima, maar stop A.U.B. met vragen naar meer dingen.
Natuurlijk weten we allemaal dat Michiel nu niet eenmaal 24 uur per dag aan de metro sim kan werken. Natuurlijk weten we allemaal dat hij ook zijn rust/ een privé leven heeft. Maar ik bedoel er zijn vast meerdere mensen die een steentje willen bijdragen aan de sim, maar het jammere is dat daarmee vrij weinig word gedaan. Maar ik heb al zo een statement een keer gemaakt en daar werd ook vrij weinig mee gedaan.

Stop ook aub met zeggen : "vraag niet naar meer" en "laat Michiel rustig zijn werk doen". Iedereen op dit forum snapt dat. En naar mijn gevoel is niemand hem aan het pushen.

Maar ja ik heb m'n zegje gedaan.
Amen! :D
User avatar
Tom
Posts: 250
Joined: 13 Apr 2013, 06:36
Location: Capelle aan den IJssel

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Tom »

Er zijn al leuke screens screens en videos gepost van aanpassingen in de route, overige screens zullen wellicht volgen, en zo niet, kun je het nieuwe stuk zelf ontdekken in de nieuwe beta. Een bioscoop trailer laat immers ook niet de hele film zien...

Graag weer back to topic.
Mark-1999
Posts: 68
Joined: 03 Sep 2014, 15:35
Location: Rotterdam

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Mark-1999 »

Ik ben wel benieuwd hoe het is geworden bij station Tussenvelden bij lijn c vanaf Lelywaard naar Stadionweg over het viaduct. :D!
Clement lee
Posts: 138
Joined: 06 Sep 2014, 08:12

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by Clement lee »

Heeft iemand weet Simvliet Centrum naar de Simvliet Airport en Arapelin Simvliet op Lijn A.
Last edited by Clement lee on 22 Nov 2014, 13:14, edited 1 time in total.
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Voortgang Beta 3.9

Post by metroverslaafde »

Op de wiki had ik zoiets gezien dat in theorie alle lijnen er heen kunnen gaan
Post Reply