De zoektocht naar de route editors url

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

quincypro
Posts: 61
Joined: 24 Aug 2013, 13:44

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by quincypro »

Samuel wrote:
quincypro wrote:Ik zat te zoeken Op de Route bouw van een video van Michel Maarja nog steeds niet gevonden :roll:
Helaas, is er toch wel een video :P . Het spijt me, voor als het niet beschikbaar is. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=WLtxdSM4QZg
Die had ik al Maar Ik bedoelde dat daar de link niet onderzit :lol: Btw als ze dit niet hebben gewild Waaromlocken ze dit topic dan niet :roll:
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2471
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by Michiel »

Ok speelkwartiertje is voorbij. Het is natuurlijk niet zomaar door 1..2..3 te raden mogelijk de route editor te vinden. Al is het natuurlijk ook nooit onmogelijk, want er staat natuurlijk wel degelijk het een en ander online voor testdoeleinden (kuch kuch) maar die namen zijn zeker niet zo eenvoudig te raden. En misschien staan er zelfs dingen op een hele andere server. De route editor is momenteel nog verre van volledig en helemaal niet gedocumenteerd, waardoor het vrijgeven ervan waarschijnlijk veel te veel vragen oplevert en een hoop ontevreden simmers die dan wel de route editor hebben maar er alsnog niets mee kunnen. Als de editor voldoende af is, gedocumenteerd is en er voldoende vrijwilligers zijn die hun sim editor diploma gehaald hebben en bereid zijn alle vragen te beantwoorden, dan komt de link wel online te staan.
Tiesder
Posts: 127
Joined: 18 Apr 2013, 19:32

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by Tiesder »

Kan een slotje op.
rvdw17
Posts: 64
Joined: 19 Apr 2013, 21:46

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by rvdw17 »

ik zij het toch zinloos
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by senjer »

Gaan we hier nu weer een discussie voeren wie er nu gelijk heeft. Hij staat online maar de kans dat je hem vind is gewoon klein.
Locked