De zoektocht naar de route editors url

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by nstomjanssen2000 »

Zo graag hoef ik 'm niet, ik vermaak me wel met de MSTS route editor. Ik vind het gewoon leuk dat spel te kraken. :P
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
HKM362
Posts: 325
Joined: 18 Apr 2013, 07:59
Location: Secret!

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by HKM362 »

als die in een sub directory staat kun je hem nooit vinden. een sub directory kan wel van alles en nog wat heette !

een hint zou welkom zijn!

en ach we zijn weer 3 maanden zoet met iets naar niets!
Mitchell
Posts: 130
Joined: 17 Apr 2013, 22:44

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by Mitchell »

rvdw17 wrote:dit heeft allemaal geen zin, je maakt je echt gek daardoor omdat je die editor zo graag wilt, en ik geloof het nog steeds niet dus
Maar dat jij het niet gelooft wil niet zeggen dat andere mensen moeten stoppen met zoeken of geloven dat het er niet is..
rvdw17
Posts: 64
Joined: 19 Apr 2013, 21:46

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by rvdw17 »

het is gewoon Bullshit, maar ja mensen mogen van mij zoeken hoor geen probleem, ik zeg het alleen
Stef
Posts: 51
Joined: 20 Apr 2013, 05:59
Location: Almere

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by Stef »

In de Data map op je computer gaat het niet lukken om de editor opeens naar boven te halen. Hiervoor heb je toch echt de bronbestanden nodig, die wij niet hebben.
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by Samuel »

quincypro wrote:Ik zat te zoeken Op de Route bouw van een video van Michel Maarja nog steeds niet gevonden :roll:
Helaas, is er toch wel een video :P . Het spijt me, voor als het niet beschikbaar is. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=WLtxdSM4QZg
I'm not here.
Stef
Posts: 51
Joined: 20 Apr 2013, 05:59
Location: Almere

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by Stef »

Klopt, er is een video maar deze is al wel bijna 4 jaar oud. De kans is groot dat de editor is aangepast.
En het gaat er natuurlijk om dat we hem zelf ook willen hebben, en niet willen zien hoe Michiel het doet (hoewel we dat ook enorm waarderen) :P
rvdw17
Posts: 64
Joined: 19 Apr 2013, 21:46

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by rvdw17 »

Maar die editor staat echt niet online hoor, waarom zou hij niks zeggen en nu opeens zeggen hij staat al 4 maanden online ??????
User avatar
Tom
Posts: 250
Joined: 13 Apr 2013, 06:36
Location: Capelle aan den IJssel

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by Tom »

Er staat misschien nog wel meer online wat wij niet weten... :roll:
User avatar
HKM362
Posts: 325
Joined: 18 Apr 2013, 07:59
Location: Secret!

Re: De zoektocht naar de route editors url

Post by HKM362 »

waarom een topic als die er niet is?? als die er niet mag er van mij part een slotje op.

wat een gedoe om niks.
Locked