Iemand nog leuke activity

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
Mark28jr
Posts: 261
Joined: 14 Sep 2013, 21:11
Location: Winschoten

Iemand nog leuke activity

Post by Mark28jr »

Hallo allemaal...

zijn er nog mensen die een leuke activity en die willen delen?
hoeft niet mag wel...

zoek er 1 waar wat dingen veranderen of metro kapot gaat en dat je dan ff anders moet rijden tot het is opgelost.
ik ben er zelf niet goed in om het te maken.. vandaar dat ik vraag of iemand al weer een nieuwe activity heeft bedacht?

en meteen nog iets ik lees veel over 3.7 maar ik heb 3.6 nog steeds en 3.7 krijg ik niet...
maar dat is toch gewoon het zelfde? of zit daar wel verschil in tusen 3.6 en 3.7?
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: Iemand nog leuke activity

Post by nstomjanssen2000 »

In bèta 3.7 zit de route Simvliet, die hier gesitueerd is in het jaar 1982. (met bijbehorende TBA's etc.) Tevens zullen er wel veel bugfixes in zitten. Maar als je hem niet kunt krijgen, is dat een probleempje. Druk eens op het forum rechtsbovenin op "Website" en download hem bij "Downloads". Werkt de msi niet, neem dan de zip. Heb je geen uitpaksoftware, download dan 7-zip. ;) (link niet bij de hand)
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
Post Reply