Nieuwsbrief

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Nieuwsbrief

Post by senjer »

Met meer updates op komst waaronder de komende beta 3.8 lijkt het mij leuk om een nieuwsbief te beginnen.

Er komt met enige regelmaat (waarschijnlijk 1 keer per maand (van nieuws afhankelijk)) een nieuwsbrief met daarin nieuwtjes en andere kleine dingen. Ook krijg je een email binnen als er een update ed. online komt.

Het enige wat je hoeft te doen is je hier aan te melden. (als je geen lid bent op het forum vul je bij forumnaam ''N.V.T.'' in.)

Ik hoop dat er genoeg belangstelling is. 8-)

:!: In dit topic mag worden gediscuseerd over alles in de nieuwsbrief, het mag natuurlijk ook in een bestaand topic over het onderwerp. Ga echter niet verschillende onderwerpen door elkaar voeren.

For the english people, this newsletter is in Dutch. Subscribe to the English version :arrow: viewtopic.php?f=7&t=187.

Nieuwsbrieven:
Nov 2013:
http://ymlp.com/zQrlue
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: Nieuwsbrief

Post by nstomjanssen2000 »

Misschien een rare vraag, maar is het enigzins nageaapt van mijn maandblad die ook al eerder in dit topic is genoemd?
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Nieuwsbrief

Post by senjer »

Nee hoor, dit stond al iets langer op de planning dan ik van je maandblad weet. Je krijgt dit ook gewoon via de mail zoals je ook andere nieuwsbrieven ontvangt. Daarnaast is dit alleen over de sim en zag ik dat die van jou ook andere simulators bevatten.
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: Nieuwsbrief

Post by nstomjanssen2000 »

Eigenlijk "toevallig" alleen voor MSTS. Omdat sommigen onder ons misschien verlangen naar een mooie afwisseling, waarmee je geen hi-tech pc hoeft te hebben die alles kan, staat het één keer open voor de MB MetroSim. Wel jammer dat ik geen antwoord op dat topic krijg.
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
RickM
Posts: 24
Joined: 18 Apr 2013, 06:43

Spelen met joystick

Post by RickM »

In de nieuwsbrief stond een stukje over het spelen met een joystick. Nu heb ik dat programma gedownload en uitgeprobeerd.
Ik heb het zelf geprobeerd met een stuurwiel met voetpedalen, alleen als ik hem instel, werkt het rempedaal niet, en het gaspedaal wordt in de game juist gebruikt voor het remmen. Hij trekt dus uit zich zelf op totdat ik bij rem. Maar bij het remmen is het lichtste tikje, op het gaspedaal, dus al een noodremming.

En hoe werkt dit bijvoorbeeld met de volgende joystick?

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/SP ... langId=-11

Hierbij is namelijk de linker hendel los te verschuiven van -100 tot 0 en tot +100. Iemand er ervaring mee, of misschien een joystick waarmee het wel zou werken?
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Nieuwsbrief

Post by senjer »

Het probleem blijft dat bij de loslaten van de knop niet terug gaat naar 0.00. Daarom is een joystick het beste, maar het in 1 stand vasthouden is niet mogelijk. Je kunt met een joystick alsnog beter doseren (als je hem niet te snel hebt ingesteld).
Post Reply