Instal Metro Simulator

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
Jeffrey
Posts: 3
Joined: 01 Sep 2013, 06:07

Instal Metro Simulator

Post by Jeffrey »

Beste Mensen,

Ik ben vader van een 8 jarige zoon die helemaal gekkk is van metro's. Al jaren kijkt hij de filmpjes op You tube en zeer recent heb ik dit forum en simulator ontdekt. Ik krijg het niet voor elkaar om het programma in werking te krijgen. Graag uw hulp. Jeffrey
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Instal Metro Simulator

Post by senjer »

Er zijn verschillende factoren die de oorzaak kunnen zijn van de niet werkende sim, probeer allereerst de nieuwste versie van DirectX te downloaden.
Zie: http://sim.bemined.nl/wiki/Starting_Tutorial

Anders zal het aan een te lichte videokaart van de computer liggen. Dit is niet op te lossen al kan het instaleren van actuele drivers uitkomst bieden.
Het is handig als je even de gegevens qua videokaart post zodat we je nog beter kunnen helpen. Dit kun je zien als je DirectX hebt en dan dxdiag opent.
Jeffrey
Posts: 3
Joined: 01 Sep 2013, 06:07

Re: Instal Metro Simulator

Post by Jeffrey »

Mijn zoon is nu enkele dagen aan het spelen. Echter, hij kan niet de metro zelf echt besturen. Is daar een modus voor?
User avatar
HKM362
Posts: 325
Joined: 18 Apr 2013, 07:59
Location: Secret!

Re: Instal Metro Simulator

Post by HKM362 »

als de AI is ingeschakeld dat zie je omdat er linksbeneden een <a\> staat , kun je dat met de C (de <a\> gaat dan weg) uitzetten.

> toets rijden en harder rijden en < is langzamer rijden en stoppen!

mag ik trouwens vragen hoe jullie aan de sim komen? gewoon een vraagje hoor ;)
Mark28jr
Posts: 261
Joined: 14 Sep 2013, 21:11
Location: Winschoten

Re: Instal Metro Simulator

Post by Mark28jr »

HKM362 wrote:als de AI is ingeschakeld dat zie je omdat er linksbeneden een <a\> staat , kun je dat met de C (de <a\> gaat dan weg) uitzetten.

> toets rijden en harder rijden en < is langzamer rijden en stoppen!

mag ik trouwens vragen hoe jullie aan de sim komen? gewoon een vraagje hoor ;)
ik heb de sim via google.
geen cd ofzo. en ik kan je zeggen niet alle knoppen kloppen want ze doen het ook niet allemaal..
ik kan zelfs de begin en eindpunt van de metro niet eens doen moet automatich gebeuren doro de computer.
en ik krijg het gewoon weg niet voor elkaar om zelf een dienst regeling te maken.
Jeffrey
Posts: 3
Joined: 01 Sep 2013, 06:07

Re: Instal Metro Simulator

Post by Jeffrey »

Mijn zoon zit al een hele lange tijd te kijken naar wat volgens mij dezelfde filmpjes zijn als Metro Sim op You tube. Via google ben ik ergens terecht gekomen om de Sim te downloaden.

Ik ga vnvd eens even kijken of ik kan vinden wat je bedoeld. Alleen rijden, stoppen en deuren bedienen zou al ruim voldoende zijn. Hij is pas 8 dus....

In ieder geval weer bedankt voor je reactie. Hopelijk over een paar jaar heb je iemand die er alles vanaf weet..... :D
Post Reply