Rondlopen in de sim

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Locked
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Rondlopen in de sim

Post by nstomjanssen2000 »

Laatst heb ik deze pagina ontdekt. Heeft iemand een oude versie van de metrosim waarin dit mogelijk is?
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
luka23
Posts: 561
Joined: 17 Apr 2013, 19:41

Re: Rondlopen in de sim

Post by luka23 »

Als je verderleest op die pagina staat er dat niemand die heeft en ze ook niet worden gegeven ;)
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: Rondlopen in de sim

Post by nstomjanssen2000 »

Dan heb ik het anders begrepen; Daaronder staat dat deze functie in een nieuwere bèta verdwenen is. Nu is mijn vraag of iemand in zijn archief nog de oude versie heeft, waarin dit wel mogelijk is.
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Rondlopen in de sim

Post by senjer »

Zoals hierboven staat en na een hele vragenronde op het oude forum heeft niemand of wil niemand de oudere beta online zetten. Het heeft weinig zin omdat dit nog in de oude engine is gemaakt dus valt het dan weer tegen en wordt daar weer over geklaagt. Gewoon wachten want er zijn plannen om het in de vere toekomst in de sim terug te plaatsen.
User avatar
Michiel
Site Admin
Posts: 2469
Joined: 11 Sep 2011, 13:32

Re: Rondlopen in de sim

Post by Michiel »

Veel mensen beseffen zich ook niet hoe oud die eerste beta was. Treinen hadden nog niet eens geluiden buiten, je hoorde dus alleen je eigen trein maar als je in de cabine zat, bij rondlopen hoorde je niks. Daarnaast kon je ook lang niet overal rondlopen, kon je dwars door muren heen en was de framerate dramatisch (ook op moderne PCs) omdat nog geen hardwareversnelling van de videokaart gebruikt werd voor het renderen van de rijtuigen.
Locked