GVB???

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
User avatar
MikeGuy14
Posts: 9
Joined: 05 May 2019, 17:18
Location: Somewhere in Frýslan

GVB???

Post by MikeGuy14 »

Hallo leutjes :lol:

Ik had een vraagje nameliijk: Zal er ooit materieel te voor schijn komen van GVB?
Ik snap dat deze spel redelijk gebaseerd is op de RET en het is al een wonder dat er andere metro's zijn en tram's maar GVB?
Het zou ontzettend leuk wezen als er iets van GVB in komt te zitten misschien een mapje met alle GVB Dingen erin? En misschien een soort replica van M51 Westwijk ?

Zou iemand mij hierover een beetje kunnen informeren? Want ik vind het erg raar dat er London metro's en andere dingen in zitten maar GVB?? Nope
User avatar
Sjoerd
Posts: 5646
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: GVB???

Post by Sjoerd »

Zover ik weet zijn er geen 3D modellen beschikbaar voor Amsterdams metromaterieel die ik zou kunnen ombouwen voor de simulator.
Als je handig bent met 3D programma's en een realistische M5 kunt bouwen.....
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
HKM362
Posts: 325
Joined: 18 Apr 2013, 07:59
Location: Secret!

Re: GVB???

Post by HKM362 »

MikeGuy14 wrote: 05 May 2019, 17:27 Hallo leutjes :lol:

Ik had een vraagje nameliijk: Zal er ooit materieel te voor schijn komen van GVB?
Ik snap dat deze spel redelijk gebaseerd is op de RET en het is al een wonder dat er andere metro's zijn en tram's maar GVB?
Het zou ontzettend leuk wezen als er iets van GVB in komt te zitten misschien een mapje met alle GVB Dingen erin? En misschien een soort replica van M51 Westwijk ?

Zou iemand mij hierover een beetje kunnen informeren? Want ik vind het erg raar dat er London metro's en andere dingen in zitten maar GVB?? Nope
en altijd maar het zelfde Random geluiter Image
Post Reply