Voortgang Beta 3.8

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by MG2 »

Kun je iets duidelijker zijn in je uitleg? Waar heb je last van?
User avatar
ClayMetro
Posts: 29
Joined: 12 Mar 2014, 09:54

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by ClayMetro »

Wanneer ik met me metro van Simvliet Centrum kom en ik ga richting de Bergen heb ik steeds dat ie vast loop
Daarmee wil ik zeggen dat het spel stopt en weer door gaat tot dat ik bij de Bergen kom dan doet de game het weer normaal en kan ik weer normaal rijden zonder dat het hapert
User avatar
michaelh
Posts: 25
Joined: 18 Apr 2013, 07:02

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by michaelh »

Bij de bergen heb je natuurlijk ook de remise. Dus je pc zal wat moeite hebben met laden denk ik.
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by senjer »

Je kunt eens kijken hoe de fps is als de remise leeg is (in explore dus) en als deze vol is. In beide gevallen kun je dan het beste over het probleemtraject rijden.
Je kunt je fps zien door 2x op Ctrl+D. Is dit onder 15fps is het erg krap maar onder de 10fps zul je toch voor een zwaardere pc moeten kijken als je het probleem op wilt lossen.
User avatar
ClayMetro
Posts: 29
Joined: 12 Mar 2014, 09:54

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by ClayMetro »

bedankt heren :)
User avatar
ClayMetro
Posts: 29
Joined: 12 Mar 2014, 09:54

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by ClayMetro »

Ik ben echt elke dag aan het kijken of de nieuwe versie al uit is haha kan echt niet wachten
cregeer1
Posts: 27
Joined: 18 Apr 2013, 13:23

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by cregeer1 »

En dit soort zeur postjes zullen er ook niet bij helpen
Michel weet dat iedereen belangsteling heeft voor dit project
Onthoudt dat hij dit in zijn vrije tijd doet en er geen geld voor vraagt (zoveelste keer)
Als je niks nuttigst heb te melden schrijf dan gewoon niets
Tiesder
Posts: 127
Joined: 18 Apr 2013, 19:32

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by Tiesder »

ClayMetro wrote:Ik ben echt elke dag aan het kijken of de nieuwe versie al uit is haha kan echt niet wachten
Je bent niet de enige...
cregeer1 wrote:En dit soort zeur postjes zullen er ook niet bij helpen
Michel weet dat iedereen belangsteling heeft voor dit project
Onthoudt dat hij dit in zijn vrije tijd doet en er geen geld voor vraagt (zoveelste keer)
Als je niks nuttigst heb te melden schrijf dan gewoon niets
Het begint ook irritant op dit gezeur aan te horen. Of nou ja... Te lezen....
HOY3
Posts: 129
Joined: 04 Mar 2014, 07:21
Location: Créteil, val de marne, 94000 france

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by HOY3 »

Hello everyone,
I have a question: the 5500 series, 5600, 5700 is different than the external color and the seats, right? So why call them by 3 different names? And how to call the 5700 series? SG3 / 1? RSG3 / 1?
And before creating variants of said series, for information, their interior is not done or to be done. But it is clear that simvliet, we are at the forefront of technology: we have metros with seats that float above the void! And with completely false planes representing 4 lines so that there are only 3 (see sg3) devices or visual announcement of the simulated station (badly, at that). But it is more important to 3rd consecutive painting of the same material.
Please michiel, correct these problems. At least say that you will do it.

Sincerely, and with all the respect I owe you.
HOY3
Last edited by HOY3 on 22 Mar 2014, 20:32, edited 1 time in total.
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Voortgang Beta 3.8

Post by senjer »

Can you ask your questions in English in the future. It is difficult for us to read Google Translate Dutch.
In English is much easier for you and for us. ;) So can you ask your question again in English in the English forum.
Post Reply