Hoe maak je een custom object?

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Hoe maak je een custom object?

Post by nstomjanssen2000 »

Hallo,
Ik heb zojuist de nieuwste MetroSim Bèta gedownload en ik wil erg graag een paar treinen en/of objecten bouwen. Is het mogelijk in het Gmax TrainSim GamePack een trein / huis / station te maken en deze te exporteren? En zo ja, hoe moeten de geanimeerde delen heten? Zo nee, gaat dit mogelijk worden?
Tom Janssen.
P.S.: Op diverse fora heet ik ook nstomjanssen2000, ik ben ook niet nieuw met objecten / treinen. Deze objecten zijn door mij gemaakt.
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
HKM362
Posts: 325
Joined: 18 Apr 2013, 07:59
Location: Secret!

Re: Hoe maak je een custom object?

Post by HKM362 »

dat is niet mogelijk

de bestanden zijn niet te bewerken en er is (wat al een stuk of 10 keer op dit forum staat) nog geen route editor beschikbaar.
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: Hoe maak je een custom object?

Post by nstomjanssen2000 »

Kun je dan niet zelf een trein maken, die je zo kunt plaatsen? Zo niet, gaat dit er komen? En bovendien, hoe hebben de developers van dit spel dit dan geregeld?
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Hoe maak je een custom object?

Post by MG2 »

In de toekomst zeer zeker ja, maar dit is momenteel nog een testfase van de simulator dus vandaar ;)
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: Hoe maak je een custom object?

Post by nstomjanssen2000 »

Sorry voor het steeds opnieuw hierop terugvallen, maar is het mogelijk om in Gmax een trein met textures te maken en dat jullie 'm dan exporteren / in de sim plaatsen?
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Hoe maak je een custom object?

Post by senjer »

Simpelweg niet, of je model moet zo mooi zijn dat Michiel hem standaard in de sim doet. Maar ga daar maar niet vanuit.
peter21
Posts: 85
Joined: 19 Apr 2013, 17:05

Re: Hoe maak je een custom object?

Post by peter21 »

Dat is vrij wel onmogelijk want hij moet HET HEEL MOOI EN zelf schitterend vinden en als ie dat vind komt ie pas in 3.8 (als ie komt) of beta 4 (die komt)
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: Hoe maak je een custom object?

Post by nstomjanssen2000 »

Nou, dan ga ik 't 'ns proberen. Niet geschoten is altijd mis!
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
Tom
Posts: 250
Joined: 13 Apr 2013, 06:36
Location: Capelle aan den IJssel

Re: Hoe maak je een custom object?

Post by Tom »

Doe je best zou ik zeggen. Je kunt zelf contact opnemen met Michiel als je object klaar is en met hem bespreken of jouw trein in de simulator komt. Hoe je objecten maakt is op dit moment voor deze beta nog niet aan de orde dus ik denk ook niet dat je heel veel ondersteuning kunt verwachten van Michiel, wie weet komt dit wel in een later stadium bij de Route Editor maar dat is voorlopig nog toekomstmuziek.
Post Reply