Nieuwe computer

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
Vincent
Posts: 16
Joined: 18 Apr 2013, 17:02
Location: Amersfoort

Nieuwe computer

Post by Vincent »

Hallo allemaal,

Ik heb momenteel een computer waarop verscheidene spellen niet goed werken. In Metro sim heb ik ook het probleem met flikkerende hekken en wegvallende frontseinen etc. Nu kreeg ik een tip over een nieuwe computer, maar ik weet er niet veel vanaf, dus vraag ik jullie of iemand weet o het een goede aankoop is. Het is namelijk niet en van de goedkoopste ;)

Het gaat om een:

Intel Core i7-3820 3.60 GHz
8 GB DDR3 Werkgeheugen
1000 GB SataII Harde schijf
Nvidia GTX660 2GB

Hier is een link ernaar :
http://gamepc.nl/game-pc-max

Ik heb ook vrij grote andere spellen zoals Railworks en Omsi. Samen met metro sim zijn dit mijn favoriete spellen.
Kan iemand mij vertellen of dit een goeie aankoop zou zijn?

Sorry voor de vraag, maar zoals ik al zei, ik heb geen flauw idee hoe of wat. 8-)
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Nieuwe computer

Post by MG2 »

Het is zeker goed! :) En flikkerende hekken en wegvallende frontseinen is een bekend probleem. Heb ik ook last van dus ;) Het zou iets met specifieke videokaarten te maken hebben of compatibiliteiten op verscheidene computers/hardware.
Vincent
Posts: 16
Joined: 18 Apr 2013, 17:02
Location: Amersfoort

Re: Nieuwe computer

Post by Vincent »

Oke dat is goed om te horen. Bedankt.
JayhMessios
Posts: 9
Joined: 23 Jul 2013, 08:08

Re: Nieuwe computer

Post by JayhMessios »

Als je die flikkerende problemen hebt, is je videokaart wellicht te zwak
Vincent
Posts: 16
Joined: 18 Apr 2013, 17:02
Location: Amersfoort

Re: Nieuwe computer

Post by Vincent »

Ik heb nu nog ATI Radeon HD4200, maar ga zo snel mogelijk een geheel nieuwe computer aanschaffen, namelijk een Game pc.
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Nieuwe computer

Post by senjer »

JayhMessios wrote:Als je die flikkerende problemen hebt, is je videokaart wellicht te zwak
Het probleem zit hem vaak in de drivers van de videokaart (vaak AMD/ATI), als deze namelijk te licht is doet hij het gewoon niet.
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Nieuwe computer

Post by MG2 »

Je videokaart is dan niet te zwak. Het heeft te maken met ATI-videokaarten.

@Senjer: Waarom posten wij altijd op hetzelfde moment, en hetzelfde bericht? :P :lol:
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Nieuwe computer

Post by senjer »

MG2 wrote:@Senjer: Waarom posten wij altijd op hetzelfde moment, en hetzelfde bericht? :P :lol:
Denk dat we beide gewoon vaak online zijn:P , maar nu was mijn post wel eerder maar kwam het door een verbetering qua spelling ;)
Post Reply