Custom koersborden voor teetjes

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
DaanSGMm
Posts: 85
Joined: 23 Jan 2018, 16:10
Location: Maassluis (NL)

Custom koersborden voor teetjes

Post by DaanSGMm »

Ik zat in paint.NET wat te klooien en dacht: Hej, kan ik niet die koersborden met die groene letters (je snapt het wel) namaken? Dus dat heb ik gedaan. We kunnen natuurlijk al de metroskins aanpassen, maar kunnen we ook in de toekomst (of al heel snel) ook custom koersrollen maken?
-weet iemand hoe ik een afbeelding moet plaatsen- gewoon een zwarte achtergrond met dus bijvoorbeeld: C S' vliet Centrum. Die komma omdat dat ook op lijn D was naar R' dam Centraal. als iemand even kan achterlaten hoe ik een afbeelding kan plaatsen kan ik het echt laten zien.

Nou euhh... hopelijk was dit duidelijk... :?
hello there :)
User avatar
Sjoerd
Posts: 5646
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Custom koersborden voor teetjes

Post by Sjoerd »

Ik zet mijn screenshots meestal op https://postimages.org/. Je krijgt na het uploaden dan een link ("direct link to image") die je hier kunt plaatsen met [ img ] er voor en [ /img ] er achter.
Of onderop het reactiescherm (het volle reactiescherm, niet de quick reply) op "attachments" klikken, en daar je afbeelding uploaden.


Je andere vraag; je kunt alleen de lijnfilm van de HSM aanpassen. De andere lijnfilms zijn route-specifiek. Die kunnen dus alleen aangepast worden door de routebouwer. ;)
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
DaanSGMm
Posts: 85
Joined: 23 Jan 2018, 16:10
Location: Maassluis (NL)

Re: Custom koersborden voor teetjes

Post by DaanSGMm »

Oh oke! ;)
hello there :)
User avatar
Sjoerd
Posts: 5646
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Custom koersborden voor teetjes

Post by Sjoerd »

Ik zag je link voorbij komen; ;) (klik op "quote" rechtsboven om te zien hoe ik het gepost heb ;) )

Image
https://s17.postimg.org/5brb56ty7/Koers ... _kopie.jpg
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
DaanSGMm
Posts: 85
Joined: 23 Jan 2018, 16:10
Location: Maassluis (NL)

Re: Custom koersborden voor teetjes

Post by DaanSGMm »

Oh ik snap hem ;) Het lukte niet helemaal met het posten. Maar daar heb ik dus wel meer van. Michile zou ook even op dit forum moeten kijken ;)
hello there :)
DaanSGMm
Posts: 85
Joined: 23 Jan 2018, 16:10
Location: Maassluis (NL)

Re: Custom koersborden voor teetjes

Post by DaanSGMm »

ik bedoel Michiel :?
hello there :)
Post Reply