Metro Simulator V.S. AMD videokaarten

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

Post Reply
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Metro Simulator V.S. AMD videokaarten

Post by nstomjanssen2000 »

Eerst, nee, dit is niet een probleemtopic.

Ik heb pas een nieuwe videokaart gekocht, te weten een AMD Radeon R7 265. Ik kocht deze zonder het idee er MetroSim mee te gaan doen, want AMD-kaarten geven glitches. Nu heb ik uiteindelijk toch de Sim geprobeerd met mijn AMD-kaart en ik werd getrakteerd op een retestrakke gameplay zonder glitches. Ik was nogal verbaasd, zeker nadat meerdere mensen gemeld hebben problemen te ondervinden met AMD-videokaarten. Dat zette me aan het denken; er zijn dus blijkbaar AMD-kaarten die goed functioneren en AMD-kaarten die niet goed functioneren. Dan heb je nog Nvidia-kaarten die altijd wel functioneren mits de benodigde DirectX-versie ondersteund wordt. Waar ligt dat verschil? Wat is de oorzaak van de glitches die mensen vaker rapporteren en hoe heeft dat te maken met het merk van de grafische kaart?
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
User avatar
nstomjanssen2000
Posts: 390
Joined: 03 Aug 2013, 08:41
Location: Nijmegen (Verweggistan)
Contact:

Re: Metro Simulator V.S. AMD videokaarten

Post by nstomjanssen2000 »

Bump

Is er echt niks bekend over deze kwestie?
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
Post Reply