Screenshots & Videos
Moderator: senjer
Re: Screenshots & Videos
Een bug of niet.., ik vind het er juist realistischer uitzien
- metroverslaafde
- Posts: 428
- Joined: 08 Feb 2014, 13:32
- Location: Rotterdam
- Contact:
Re: Screenshots & Videos
Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen in ieder geval...
Gisteren in de 'echte' sg3 was er ook een deur die niet open ging. De ret had de deur voorzien van een sticker 'deur defect' en hoeveel mensen er dan nog op de knop drukken...
Misschien waren de deuren hier dus ook wel defect. Wel een leuk gezicht overigens.
Gisteren in de 'echte' sg3 was er ook een deur die niet open ging. De ret had de deur voorzien van een sticker 'deur defect' en hoeveel mensen er dan nog op de knop drukken...
Misschien waren de deuren hier dus ook wel defect. Wel een leuk gezicht overigens.
Re: Screenshots & Videos
Stiekem waren die oude stations toch wel mooi, voor men alle wanden, plafonds en zuilen wit heeft gekalkt... Misschien eens tijd voor een renovatie waarbij het station een moderne uitstraling krijgt, maar met behoud van de kenmerken uit de goede oude tijd?
- Attachments
-
- Oud.jpg (110.61 KiB) Viewed 5053 times
Re: Screenshots & Videos
ik heb een paar ideeën:Michiel wrote:Misschien eens tijd voor een renovatie waarbij het station een moderne uitstraling krijgt, maar met behoud van de kenmerken uit de goede oude tijd?
1. De oude balustrade in het rood (dat past bij de DRIM en het oogt ook modern).
2. Witte wanden bij de ruiten (zoals wij die nu hebben).
3. Het houten plafond.
4. Betonvloer (zoals wij die nu hebben).
Hopelijk zou dit er ook mooi uit moeten zien, al gebruik ik mijn mislukte ontwerp simulatortje in mijn hoofd .
I'm not here.
- nstomjanssen2000
- Posts: 390
- Joined: 03 Aug 2013, 08:41
- Location: Nijmegen (Verweggistan)
- Contact:
Re: Screenshots & Videos
Ik geef toch de voorkeur aan het oude perron. Of nog beter, een stenen NS-perron. Of een houten perron. Of eentje van gras. Maar dat beton oogt saai.
Met hoogachtende groet, prof. dr. in. mr. Duymsuych, gepromoveerd in de Slag om de Coeck. Hierin sneuvelden 66 chocoladekoekjes, 72 speculaasjes, 101 stroopwafels, 145 ... [Dit relaas is onderbroken wegens het gebrek aan nut ervan.]
- metroverslaafde
- Posts: 428
- Joined: 08 Feb 2014, 13:32
- Location: Rotterdam
- Contact:
Re: Screenshots & Videos
Misschien een leuke optie om de stations te kunnen repainten net zoals de rijtuigen.
Een perron met tegels is wel mooier dan een uit gegoten beton, misschien is het leuk om verlichting op te hangen aan het plafond en bankjes en prullenbakken neer te zetten om het wat leuker te maken op het perron
Een perron met tegels is wel mooier dan een uit gegoten beton, misschien is het leuk om verlichting op te hangen aan het plafond en bankjes en prullenbakken neer te zetten om het wat leuker te maken op het perron
Re: Screenshots & Videos
Wat vollere perrons zouden inderdaad leuk zijn. Dan zou ik het wel leuk vinden als er om te beginnen overal stationsnaamborden komen te staan. En natuurlijk perrontoegangen waar die er nu nog niet zijn (denk bijvoorbeeld aan de meeste perrons op maaiveldhoogte, Tussenvelden spoor 4, en Stadionweg).metroverslaafde wrote:Misschien een leuke optie om de stations te kunnen repainten net zoals de rijtuigen.
Een perron met tegels is wel mooier dan een uit gegoten beton, misschien is het leuk om verlichting op te hangen aan het plafond en bankjes en prullenbakken neer te zetten om het wat leuker te maken op het perron
CEO of the Rijndam Electrical Transport company
- metroverslaafde
- Posts: 428
- Joined: 08 Feb 2014, 13:32
- Location: Rotterdam
- Contact:
Re: Screenshots & Videos
In dat opzicht zijn de stations op de aftakking naar de molens aardig in orde, die zijn redelijk toegankelijk voor 'publiek'
Simvliet centrum en Alexanderpark hebben een mooie trap. Jammer dat dat dan geen roltrappen zijn Ik heb verder geen idee hoe moeilijk het is om een station op te leuken, ik kan me voorstellen dat daar behoorlijk veel tijd in gaat zitten.
Als je bij de bergen de roltrap af gaat dan sta je in het gras en er is nergens een weg te bekennen
Nu gaat het er niet om waar de wegen liggen, maar het is wel apart als je direct op een grasveld terecht komt als je van de roltrap komt.
Is het handig de perrondiscussie af te splitsen naar het al bestaande toekomstplannen topic?
Simvliet centrum en Alexanderpark hebben een mooie trap. Jammer dat dat dan geen roltrappen zijn Ik heb verder geen idee hoe moeilijk het is om een station op te leuken, ik kan me voorstellen dat daar behoorlijk veel tijd in gaat zitten.
Als je bij de bergen de roltrap af gaat dan sta je in het gras en er is nergens een weg te bekennen
Nu gaat het er niet om waar de wegen liggen, maar het is wel apart als je direct op een grasveld terecht komt als je van de roltrap komt.
Is het handig de perrondiscussie af te splitsen naar het al bestaande toekomstplannen topic?
Re: Screenshots & Videos
Probleem is vooral dat, met name in de huidige editor, het erg veel werk is om een goede entree van het station te maken. Alle objecten moeten op maat gemaakt worden en ter plaatse goed uitgemeten geplaatst worden. Vandaar dat de stations vaak ook standaardmaten zijn, dan zijn dezelfde objecten herbruikbaar voor meerdere stations, eventueel in iets andere samenstelling. Dat gaat zeker verbeteren in de toekomst, maar niet nu.