Screenshots & Videos

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: Screenshots & Videos

Post by Samuel »

Misschien begrijp ik nu wel waarom dit alles 'een uit de hand gelopen hobby project' is.. :roll:
I'm not here.
woutervdwolf
Posts: 1
Joined: 30 Jul 2013, 11:59

Re: Screenshots & Videos

Post by woutervdwolf »

Kijk dat is mooie Motorpost SG2 nu nog in de nieuwe kleuren van de NS traxx locomotieven.

Overig mooie kunstwerken iedereen.

Groeten,

Wouter
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Screenshots & Videos

Post by metroverslaafde »

Inmiddels heeft het bij velen niet meer de prioriteit om zo goed mogelijk met de metro te rijden, maar in een zo mooi mogelijk ge-repainte metro te rijden!
Prachtige screenshots zijn het gevolg hiervan.
User avatar
Sjoerd
Posts: 5647
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Screenshots & Videos

Post by Sjoerd »

metroverslaafde wrote:Inmiddels heeft het bij velen niet meer de prioriteit om zo goed mogelijk met de metro te rijden, maar in een zo mooi mogelijk ge-repainte metro te rijden!
Prachtige screenshots zijn het gevolg hiervan.
Ach, ik rij nog dagelijks een retourtje metro op de normale manier. Maar een beetje afwisseling blijft natuurlijk leuk.
Mijn persoonlijke(!) repaint voorkeur is overigens niet het namaken van een specifieke trein (al is het natuurlijk wel grappig om te zien), maar "Hoe zou deze metro er uit zien als het betreffende kleurenschema hierop echt zou worden toegepast". ;)

@Metroverslaafde; Een hele leuke photoshop! Ik moet zeggen dat hij mij door de vorm van de kop en de oriëntatie van de pantografen (met de knik naar buiten gericht) ook wel een beetje doet denken aan de NMBS HLE11 (ofwel de voormalige Beneluxtrein locomotief). :)
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Screenshots & Videos

Post by metroverslaafde »

Goh, ja nu je het zegt, ik zie er ook wel wat in!

Dan had ik hem eigenlijk rood met geel moeten maken. Of de repaint ns old style moeten inkorten.

We hebben natuurlijk ook al sgm's voorbij zien komen en mat 64, die laatste is eigenlijk niet zo goed mogelijk vanwege de (prachtige) bolle neus van dit materieel, de metro's zijn redelijk plat dus dat lukt je niet. Maar dan denken we het er gewoon bij.
Sjoerd wrote: Ach, ik rij nog dagelijks een retourtje metro op de normale manier. Maar een beetje afwisseling blijft natuurlijk leuk.
Mijn persoonlijke(!) repaint voorkeur is overigens niet het namaken van een specifieke trein (al is het natuurlijk wel grappig om te zien), maar "Hoe zou deze metro er uit zien als het betreffende kleurenschema hierop echt zou worden toegepast". ;)
Natuurlijk, het was ook maar een vergelijking. Ik probeer altijd zo goed mogelijk in m'n repaints te rijden :mrgreen:
User avatar
Sjoerd
Posts: 5647
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Screenshots & Videos

Post by Sjoerd »

metroverslaafde wrote:Een filmpje voor de liefhebbers.

https://www.youtube.com/watch?v=K6vIIUZ ... e=youtu.be
Leuk filmpje! Je moet er echter wel op letten dat je niet in Simvliet 2017 gaat rijden, anders kun je je 'locomotief' niet laten omlopen op eindpunt Simvliet Centrum :mrgreen:
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Screenshots & Videos

Post by metroverslaafde »

Dat klopt sjoerd!

Ik had dat probleem al voorzien, dus heb ik een repaint uit de showroom verbouwd tot stuurstand type M en Lok type T
Image
Hier staan 2 stuurstanden type M klaar om te vertrekken, maar moeten wachten op een binnenrijdende fyra.

Image

Hier staat een loc type t aan het eind van een trein, recht komt de stuurstand type M binnen rijden.

Image

Hier nog een plaatje van een type T als locomotief in de benelux kleuren. Dit is een aangepaste bestaande repaint
User avatar
Sjoerd
Posts: 5647
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Screenshots & Videos

Post by Sjoerd »

Goed werk! Heb je ook een ICR-BDs variant (de geel-blauwe stuurstand)?
Image
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Screenshots & Videos

Post by senjer »

Ik heb de repaint van de IRC-BDs nog liggen. Maar omdat er voorlopig nog geen twee verschillende koppen mogelijk zijn vond ik hen nu nog niet goed genoeg voor release. Ik heb de ICR-BDs ook nog als fyra uitvoering.

Ik heb nog genoeg repaints liggen om uit te brengen. Denk aan de SGM welke bijna af is. 8-)
Post Reply