Screenshots & Videos

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: Screenshots & Videos

Post by Samuel »

Het is een bestand met tekeningen van het ontwerp, het is niet een bestand met het rijtuig die je door het te downloaden in de sim kunt krijgen.
I'm not here.
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Screenshots & Videos

Post by metroverslaafde »

Blikschade aan m'n teetje :oops:

Image
User avatar
Sjoerd
Posts: 5647
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Screenshots & Videos

Post by Sjoerd »

Samuel wrote:Het is een bestand met tekeningen van het ontwerp, het is niet een bestand met het rijtuig die je door het te downloaden in de sim kunt krijgen.
Eigenlijk wel jammer; het is best een mooi ontwerp. Het enige minpuntje wat ik zie is dat door open achterzijde er alleen rug-aan-rug met een soortgenoot gereden kan worden; er zijn alleen treinstellen van 2 of 4 eenheden mogelijk. Je kunt dus niet als setje van 3 rijden.
Als hij ooit in Metro Simulator terecht komt, dan zie ik er in ieder geval wel een mooie "Airport Express" in, voor een acitivity met sneldiensten.

Image
Image
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
User avatar
Samuel
Posts: 864
Joined: 13 Sep 2013, 05:55

Re: Screenshots & Videos

Post by Samuel »

Sjoerd wrote:Het enige minpuntje wat ik zie is dat door open achterzijde er alleen rug-aan-rug met een soortgenoot gereden kan worden; er zijn alleen treinstellen van 2 of 4 eenheden mogelijk. Je kunt dus niet als setje van 3 rijden.
Daar zit ik zelf ook steeds aan te denken als ik naar het rijtuig kijk. Het zou eigenlijk ook niet anders kunnen, omdat de City Shift speciaal ontworpen is voor het dragen van veel passagiers (als een viertje rijden zou dan een mogelijkheid moeten blijven). Als het om de stoelen gaat kan ik al meteen zien dat ik vergeleken met twee SG3's stoelen tekort kom en als het om staan plaatsen gaat heb ik er een heleboel (al net iets meer dan 2 SG3'tjes :P ). Natuurlijk zal dit verloren gaan als de City Shift een 2-delig rijtuig zou zijn, dan had je er natuurlijk niks aan, ik zou dan eerder voor de bommetjes kiezen. En ik zou dit rijtuig wel op de hoekse lijn willen zien (als dit rijtuig ook in het echt zou kunnen rijden zoals ik dat verwacht). :P
I'm not here.
Tiesder
Posts: 127
Joined: 18 Apr 2013, 19:32

Re: Screenshots & Videos

Post by Tiesder »

Image
Testtrein in de metrotunnel.

Image
Vanwege een verstoring rijden er bussen in plaats van metro's tussen De Molens en Tussenvelden.
(Omsi 2)
peter21
Posts: 85
Joined: 19 Apr 2013, 17:05

Re: Screenshots & Videos

Post by peter21 »

Samuel wrote:
Sjoerd wrote:Het enige minpuntje wat ik zie is dat door open achterzijde er alleen rug-aan-rug met een soortgenoot gereden kan worden; er zijn alleen treinstellen van 2 of 4 eenheden mogelijk. Je kunt dus niet als setje van 3 rijden.
Daar zit ik zelf ook steeds aan te denken als ik naar het rijtuig kijk. Het zou eigenlijk ook niet anders kunnen, omdat de City Shift speciaal ontworpen is voor het dragen van veel passagiers (als een viertje rijden zou dan een mogelijkheid moeten blijven). Als het om de stoelen gaat kan ik al meteen zien dat ik vergeleken met twee SG3's stoelen tekort kom en als het om staan plaatsen gaat heb ik er een heleboel (al net iets meer dan 2 SG3'tjes :P ). Natuurlijk zal dit verloren gaan als de City Shift een 2-delig rijtuig zou zijn, dan had je er natuurlijk niks aan, ik zou dan eerder voor de bommetjes kiezen. En ik zou dit rijtuig wel op de hoekse lijn willen zien (als dit rijtuig ook in het echt zou kunnen rijden zoals ik dat verwacht). :P
Hoe doe je dat bij OMSI 2 want ik heb het spel ook, :)
Tiesder
Posts: 127
Joined: 18 Apr 2013, 19:32

Re: Screenshots & Videos

Post by Tiesder »

peter21 wrote: Hoe doe je dat bij OMSI 2 want ik heb het spel ook, :)
Ik heb een .hof bestand aangepast en gewoon een nieuwe bestemming toegevoegd, dat kan heel makkelijk met een programma genaamd: Hof Creator. Dan in Omsi bij "Ziel" het nummer invoeren wat je eerder had gekozen. In mijn geval "201"
Image
User avatar
metroverslaafde
Posts: 428
Joined: 08 Feb 2014, 13:32
Location: Rotterdam
Contact:

Re: Screenshots & Videos

Post by metroverslaafde »

Misschien een beetje heel erg off-topic, maar kan je omsi gratis downloaden?
peter21
Posts: 85
Joined: 19 Apr 2013, 17:05

Re: Screenshots & Videos

Post by peter21 »

metroverslaafde wrote:Misschien een beetje heel erg off-topic, maar kan je omsi gratis downloaden?
Nee helaas kan dat niet koop ze bij: bol.com ik zou je aanraden om de niewue te kopen: OMSI 2.
M.V.G: Peter Anthony Bollé
User avatar
Sjoerd
Posts: 5647
Joined: 26 Dec 2014, 21:14
Location: Alphen aan den Rijn

Re: Screenshots & Videos

Post by Sjoerd »

In reactie op de gebeurtenissen bij de NOS afgelopen avond, en met de complimenten aan het snelle optreden van de Hilversumse politie!
Attachments
Politie_T.jpg
Politie_T.jpg (115.64 KiB) Viewed 5349 times
CEO of the Rijndam Electrical Transport company :D
Post Reply