Screenshots & Videos

Algemene discussies over de simulator.

Moderator: senjer

User avatar
Josh
Posts: 181
Joined: 25 Apr 2013, 13:58

Re: Screenshots & Videos

Post by Josh »

Stef wrote:Maar dan komt er maar 1 skin, van de ongeveer 30 treinen, hoe zorg ik dat ze allemaal zo worden? en kan het ook op een sg3?
Wat je kan doen is de template naar TSkin1 kopiëren. Op de afbeelding is de locatie te zien van de map. Daarna kan je gewoon alle SG2's dezelfde skin geven door alle consists dezelfde nummer te geven in het ACT bestand :D , maar let op deze template is gemaakt als skin1 dus is het nummer niet 5221 maar 5204...
Image
En de template is gemaakt voor de SG2 en niet voor de RSG3/SG3, het zou leuk zijn, maar templates maken voor deze sneltrams is nog niet mogelijk...
Last edited by Josh on 29 Jul 2013, 18:28, edited 1 time in total.
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Screenshots & Videos

Post by MG2 »

Dat had ik al aangegeven Josh ;)
User avatar
Josh
Posts: 181
Joined: 25 Apr 2013, 13:58

Re: Screenshots & Videos

Post by Josh »

MG2 wrote:Dat had ik al aangegeven Josh ;)
Net niet gezien :D
User avatar
senjer
Posts: 1069
Joined: 13 Apr 2013, 11:31

Re: Screenshots & Videos

Post by senjer »

Voor de mensen die uitleg nodig hebben over het repainten en het plaatsen van de repaints in de sim zal er in de loop van volgende week een complete en makkelijke tutorial op de wiki te vinden zijn. Ook ben ik bezig om een showroom op te zetten maar of dat via het forum gebeurt of via de wiki ben ik nog niet uit. (Meningen en ideeën zijn welkom via PM)
User avatar
Josh
Posts: 181
Joined: 25 Apr 2013, 13:58

Re: Screenshots & Videos

Post by Josh »

Ik heb net een nieuw ontwerp bedacht voor de SG2 ter vervanging voor het ontwerp dat ik hiervoor had gemaakt, omdat ik die niet zo mooi vond...
Image
Er zijn nog andere drie die ik ga maken en misschien vervang ik ook mijn MG2 repaints...
User avatar
MG2
Posts: 1142
Joined: 17 Apr 2013, 19:44

Re: Screenshots & Videos

Post by MG2 »

Misschien is dat wel wat voor SMR....
giovanni15
Posts: 17
Joined: 10 Jun 2013, 15:47

Re: Screenshots & Videos

Post by giovanni15 »

wat is die template voor fyra en connexxion?
User avatar
Josh
Posts: 181
Joined: 25 Apr 2013, 13:58

Re: Screenshots & Videos

Post by Josh »

giovanni15 wrote:wat is die template voor fyra en connexxion?
Connexxion (Geen nummer): https://sites.google.com/site/metrosimu ... edirects=0
Sprinter: https://sites.google.com/site/metrosimu ... edirects=0
Fyra: https://sites.google.com/site/metrosimu ... edirects=0

Bij het vorig topic waar de template (Connexxion) stond had ik verwisseld met een verouderd ontwerp door het kopiëren :mrgreen:
En de template heeft nu geen nummer omdat ik de template met het nummer kwijt ben, maar de meeste van jullie hebben dat nummer niet nodig...
User avatar
HTMfan
Posts: 82
Joined: 29 Jul 2013, 06:14
Location: The netherlands

Re: Screenshots & Videos

Post by HTMfan »

josh zou je eens een wadloper repaint kunnen maken voor de oude metro (vergat naam) die lijkt behalve de deurplaatsen er sprekent op
Hallo ik maak add-ons for omsi en minecraft en ik speel graag met metrosim.
hello i make add-ons for omsi and resourcepacks for minecraft and i love to play metrosim
User avatar
HTMfan
Posts: 82
Joined: 29 Jul 2013, 06:14
Location: The netherlands

Re: Screenshots & Videos

Post by HTMfan »

denk ik doe mn pantograaf naar beneden.
ga ik naar 9 en kijk ik op het dak.
druk de knop in en de pantograaf valt in teeen aan beiude kanten van het dak?!?!?!?!

ik denk dat het tijd is voor revisie XD
Hallo ik maak add-ons for omsi en minecraft en ik speel graag met metrosim.
hello i make add-ons for omsi and resourcepacks for minecraft and i love to play metrosim
Post Reply